Zapraszamy do zapisów:

warsztaty@towarzystwosasiedzkie.pl

 

 

 

Co to jest joga śmiechu?  
 
Joga śmiechu to praktykowana w 106 krajach  metoda budowania zdrowia i optymizmu. Łączymy najlepsze cechy fitnessu, rozrywki i terapii. Zapewniamy wiele potencjalnych korzyści zdrowotnych i psychologicznych - redukcja stresu, wzmacnianie odporności, pobudzanie komórek antyrakowych, inteligencja emocjonalna, stymuowaną dziecięcą radością kreatywność czy wzrost podskórnej gotowości do śmiechu na co dzień. Ponadto oczyszczając nas w miękki sposób z zalegających emocji buduje wewnętrzny spokój jak na porządną jogę przystało.  Warsztaty są  adresowane do wszystkich osób w każdym wieku  szukających przystępnych i metod na odstresowanie się, podniesienie poziomu energii i radości. Nie wymagamy specjalnej sprawności, specjalnego zdrowia, ani doświadczenia w jodze, ważna jest dla nas szczera chęć spróbowania czegoś nowego. Zapoznamy Was z jogą śmiechu w naszym wydaniu, pokazując, że rozwój i joga mogą być przyjemne. Zajęcia przewidują sporą dawkę ruchu, ale kończymy je relaksacją, kierując uwagę ku sercu, tak by poczuć radość nie tylko na zewnątrz, ale i wewnątrz.
 
Prowadzenie:  Piotr Bielski – pionier jogi śmiechu w Polsce, socjolog, podróżnik, coach radości, autor książęk „Joga śmiechu. Droga do radości” (2016) oraz „Indie z miłością i śmiechem. Przewodnik subiektywny” (2017), a na 2019 roku zapowiada nową książkę „Duchowość zdrowego rozsądku”, szczęśliwy mąż i tato 2 fantastycznych dziewczynek więcej: joginsmiechu.pl i fb: Jogin Śmiechu

 

 

 

 

czwartek 21 listopada 18:00 - 20:00 

JOGA ŚMIECHU

POZNAJ

JOGA
ŚMIECHU

 

więcej radości!

INFORMACJE PRAKTYCZNE

-warsztat jest otwarty dla wszystkich osób chętnych które chcą spróbować czegoś nowego i nie mają istotnych przeciwwskazań zdrowotnych do praktyki (np. skłonność do padaczki, niedawno odbyte operacje chirurgiczne, choroby układu oddechowego – w razie wątpliwości polecamy konsultacje z lekarzem)  

- nie wymagamy wcześniejszej praktyki hatha jogi ani pomocy do jogi, z mat i poduszek korzystamy jedynie w części relaksacyjnej

- polecamy zabrać ze sobą wygodny strój i wodę do picia. Można praktykować boso, w skarpetkach lub obuwiu na zmianę.

- znaczna część zajęć odbywa się w ruchu, kończymy relaksacją